balpetegimmmm Korse kullanmaya ne zaman başladınız kızlar. Pazartesi doğum yaptım henüz kullanmaya başlamadım. Bir hafta geçsin diyorum. Sizler ne zaman başladınız kullanmaya ?
Wanderlust balpetegimmmm doktor ertesi gun medicalden alip baslayabilirsin dedi 5.gun aldim bir sure kullanabildim cok takamadim. Toparlayici tayt kullandim onda daha rahat ettim ama uzun sure giyemedim hic birini bu sicaklarda 🙈