TuruncuLimon Matmazell_ bencede öyle yap sen 24-36 al madem eğer büyük gelirse bi beden küçüğüyle değişirsin
Matmazell_ TuruncuLimon 18-24 alıp küçük gelirse değişime gidicem gelmezse giyer 😊😊 uğraşmamış olurum
Matmazell_ aly2020 baya büyük almışsınız tişörtlerde kalıplar büyük uzun süre giyebilir biz geçen sene yaz başında aldığım tişörtü bütün yaz giydik 😊
Matmazell_ BenMathilda seneye giymesin ya o kadar da değil😂 normalde bende büyük alırm ama elbise ilk defa alıcam o yüzden bilemedm kalıbını😂
Minikbal Matmazell_ gerçi geçen sene bwnde 18-24 almıştım ayi tam sizin bebeğiniz gibiydi.sua an siz deyince hatirladim
Matmazell_ Vanilya bnde 18-24 küçük geleblir mi acaba diye düşünüyorm elbiseler salaş ya bide 24-36’da çok büyük olursa kafamda deli sorular😂
Egelihayat Matmazell_ benim oğlumda 11 kilo 23 aylık alt grup 18-24 üst 24-36 alıyorum rahat olsun diye üstler. Lcw de çalışıyorum ve 24-36 alt gruplar olmuyor bol beli 3-4 parmak. Bazı kalıplar da ise tam oluyor 24-36
Matmazell_ Egelihayat evet taytlarda tam oluyor mesela boyu 24-36’nın lcwda kalıplar değişik bi ürün diğer ürünü tutmuyor gbi sanki🙄
Aselask34 Matmazell_ canım bebeğim 6 ay22 günlük lcw nin 1 yaş elbisesi tam oldu gibi sadece boy azcık uzun ama beden tam