Merhaba anneler, ben 9 ay önce doğum yaptım ve hep emzirdim ve doğumdan önceki kiloma geri döndüm. Hergün düzenli besleniyorum, spor yapıyorum. 50 kiloyum. Ama artık psikolojim bozuldu çünkü karnımın şişliği inmiyor inmiyor… sanki 3 aylık hamile gibiyim . Üstünde çok fazla yağ yok biliyorum . Ama karnım şiş . Adet olmadım daha hiç . Lohusalığımda da uzun sürmedi kanamam. Bu hep şiş mi kalıcak ? Yoksa adet olunca inicek mi? Aşırı gaz da oluyorum adet olmadığım için yardım edin😞