Havva_k Güzel anneler çocuk doktoruna gittiğimizde sütüm artsın ve yediklerinden bebeğe çok fazla gaz geçmesin diye bu macunu verdi tadı çok kötü hemen yutuyorum faydası olur mu bilemedim kullanan var mi
1annecik Havva_k ben kullanmıştım bu üründen evet gerçekten tadı çok kötü 😢 ama düzenli kullanımda sütümü bayağı arttırmıştı sonrasında benim oğlan emmeyi bıraktığı için kullanmayı bıraktım
Egehaninannesii Havva_k Oğlum 13 aylık süt arttirma da etkisi varsa bende alayım kızlar oğlum emmedi emmedi sutum azaldı şimdi de emmek istiyor ama süt yok 😭
Lacivert Havva_k momstok mother tea öneririm instagramda anne odası sayfasından alabilirsiniz benim sutumu ciddi artırdı
Havva_k 1annecik günde 3 defa 1 tatlı kaşığı demişti doktor ama içinde baharat falan çok korkuyorum bisey olur mi diye hergun kimyon çayı ve rezene de içiyor olunca. Peki gaz geçmesini biraz da olsa azalttı mi sizde
1annecik Havva_k evet etkisi olmuştu çok fazla sancı çekmiyordu emdikten sonra ama ben yinede gaz damlasını kullanıyordum canım
Havva_k 1annecik yaa çok tesekur ederim çok yardımcı oldun başka kullanan yokmuş sanırım 😂 bende ayriyeten damla kullanıyorum bebegimin 40 yeni çıktı zaten zamanla düzelir inşallah 🤲🏻
1annecik Havva_k ne demek rica ederim evet pek fazla bilen yok bu ürünü 😅 düzelir inşallah minnoşlarımız sıkıntı çekmesin 🤲🏻☺️
Havva_k Egehaninannesii canım ben internet yorumlarına baktım neredeyse hiç kötü yorum yapılmamış ben düzenli kullanmaya yeni başlayacağım ama tabi herkesin bünyesi farklı bunu da unutmamak lazım
1annecik Egehaninannesii ben de işe yaramıştı canım ama sonrada benim bebe emmeyi bıraktı sağım yaptım falan derken tamamen bıraktı sıpa bitti gitti öyle 🥲 çok pahalı bir ürün değil zaten Hepsiburada da dahi satılıyor denemekten zarar gelmez işe yarar inşallah 🌸