lanadelmiyav bebekler emerken ilk ön sütü emer ama doyurucu süt dediğimiz tok tutan anne sütü 20 dk sonra salgılanmaya başlıyor o yüzden emerken ilk 10 dk içinde uyuyor ise uyandığında emerken uyuduğu göğüsünü tekrar emzir canmm benim İnan daha çok fark edeceksin uyuduğunu eğer mama ile devam edersen ben gibi tamamen mamaya dönüş yaparsın sağlıklı olsunlar da çok önemli değil birde bol bol sağ o emmediği zaman sütünü