Iyi bayramlar bayanlar. Sizden yardım istiyorum. Bebeğim 3 aylık ve bu ay sadece 500 gr almış. O yüzden mamaya başladım günde 1 defa vereyim hiç olmazsa o sırada göğüslerime süt biriksin diye. Emmeyi reddetmesin diye lashion biberon kullandım. Başta sorun mamadandır diye çeşitli mama lar kullandım Ama maalesef almadı. En son biberon başını değiştirdim sıradan alalade bir biberon verdim aldı. Fakat şuanki korkum memeyi unutursa diye. Hem emzirip hem mama veren anneler için Önerecepiniz bir biberon başı varmı. Lashion dışında. Tavsiyelerinizi bekliyorum.