Minik_Hanim parlakli1990 ben xiaomi kullaniyorum. Mevcut teknolojilerin kullanımında ortaya cikan alet beni yeterince tatmin ediyor. 1 sene 3 sene 5 sene sonra, bunun yaptığının daha iyisini yapan bi model cikarsa o zaman onu alırım😊🌸