minikbaykus acimavi 15 aylık bebeğim benimkide öyle çok su içmiyor çünkü ek gıdayı pek almıyor çoğunluk anne sütü kaşıkla zar zor veriyordum suyu şimdi bardakla içiyor artık portakal suyu vs derken alıyor bir sekilde. Bir yaşında idrar tahlili yaptırmıştım doktora su içmiyor dedim. sütünden alıyordur dedi. Tahlilede baktı ben deyince susuz kalmamış gayet iyi vücudunun suyu dedi.
acimavi minikbaykus ben de anne sütüne güveniyorum, doktora sorduğumda anne sütünün %90 ı su, birkaç kaşık su içse bile yeter demişti, zorlamıyorum ama insan yine de doya doya içmesini istiyor☺ sizin yorumunuzla içim rahatladı, çok teşekkür ederim🌷
acimavi Ahkukulivahkukuli ayyy harika, hem diğer suluklara göre fiyatı da çok iyi önce denemekte fayda var😁 çok teşekkür ederim💙
minikbaykus acimavi aynen bende oyleyim kana kana içsin istiyorum ama ek gıda çok alıyorsa bisekilde vermeye çalış. Portakal suyuna filan ekliyorum mesela ben suyu
Zerr acimavi Pipetli suluk deneyin, ucuz bişey alabilirsiniz. Herhangi bir market veya züccaciyeden. Bugün yarın içinse normal pipet deneyin, severek içecektir.
acimavi minikbaykus yeni yeni fazla yemeye başladı, ek gıdadan sonra 4-5 kaşık içiyor ama pipetle deneyeceğim bakayım etkisi olacak mı