Kızlar merhaba. 18 aylık bir oğlum var. Babaannesiyle aynı binadayız fakat onu görünce basıyor çıglıgı aglamayı. Kucagımdan inmiyor. Dedesindede aynı şekilde ama genelde babaanesinde bu kadar aglıyor. İyi baktıgına zarar vermediğine eminim sadece benim yanımdan alırken aglatarak alıyor. Sizce bu dönem normalmi? Ve bir yere gittiğimizde hep yanında olmamı istiyor.