Bebeğim 20 aylık olmak üzere. Ama hiçbirsey yemiyor.. bugüne kadar hep her öğün yemegini bulamaç tarzı yapıyordum. Bulamaç derken de her yiyecek nohut büyüklüğündeydi. Son bir kaç gündür onu bile ağzına sürmüyor ağlıyor asla kabul etmiyor . Bende dedim belki böyle yemek istemiyordur . Bizimle beraber oturtup yemesini sağlıyorum eline veriyorum asla öylede yemiyor . Sabahları yarım bardak süt içiyordu . Bugün onuda içmedi… Atıştırmalık ceviz badem muz falan eline verince biraz yiyor . Ama yemek yemiyor çok üzülüyorum . Artık bizimle beraber oturttup bir iki lokma bile olsa yesin istiyorum. Bulamaç yapmak istemiyorum .. zaten zayıf bir çocuk..çok zorlamiyorum ama içim içimi yiyor. Aç kaliyor huysuz oluyor bana bağımlılığı daha da artıyor . Sürekli meme istiyor. Aç kaldığı için. Sütüm de hiç yok denilecek gibi . Bende konusuyorum yemek yemezsen meme de vermem aç kalınca yer diyorum ama sabah kahvaltisinda her insan açtır muhakkkak. Ne yapayım nasıl bir yol izleyeyim şaşırdım.. belki benim gibi olan anneler vardır . Yada tercubeli akıl verecek anneler… Akşam yatmadan önce biraz yoğurt ekmek koyup verdim . Başka gün içinde yemiyor hala aç. Lütfen yardım edin. 😓