nerminbal Kızlar merhaba spinal sezeryan oldum bugün 63 gün oldu doktorum kırkın çıktıktan sonra kontrole gel demişti gidemedim bu şekilde sizi de çağırmış mıydı kontrol de ne yapıyor neye bakıyor 😒
prensinveannesininguncesi nerminbal evet çağırmıştı .Dikişlerini kontrol ediyor ve bana iz kalmaması için krem yazmıştı bu kadar
BarlasMomm nerminbal ultrason ile bakti. Rahmin toplanmis mi diye. Bir de dikis yerine bakti. 6 ayda gel smear testi yapalim dedi
Papatyam18 Evet benide cağırmıştı. dikiş kontrolü ve vajinal muayene yapıyor. korunma yöntemlerini anlatıyor.
esmirna16 nerminbal Evet çağırdı 15 ve 40ta çağırdı. Rahim toparlamis mi, dikiş yerlerini kontrole. Bir de smear testi yapmisti