Lavinia07 Doktorunuz yenidoğan bebeğinizi rutin kontroller için hangi sıklıkla çağırdı bizim doktorumuz 5 günlükken muayene etti ve bir daha ki muayene 40ından sonra dedi normali bu mu acaba
esmirna16 Lavinia07 5 günlük 10 gunluk 15 günlük 1 aylık şeklinde oldu ilk kontrolleri. 10 ve 15 günlükte kilo alımı ve sarilik değerlerine baktı. 1 aylıkta asi için gitmistik
Ecrinbzkrt Lavinia07 ilk muaynesi bızımde öle kosa arada oldu ama ondan sonra6ay boyunca ayda bır cagırdı 6.aydan sonra 1ay arayla cagırdı şimdide 12.ayda kontrolumuz
gulsah-erman77 Lavinia07 Lavinia07 5/10/15 ve 1 aylık olması gerekiyor sonra ayda 1 kez gidiyorsun 6. Aya kadar 1. 2. Ay Devlet aşısı var verem falan vs. 3. Ay özel aşı rotavirüs tek doz eğer istersen 4. Ay devlet aşısı 5. Ay rotavirüs 2. Doz bu şekilde ilerliyor aşısını takip et 1. Ayda mutlaka vurulması gerekiyor
Lavinia07 mombeto doktorumuz 5 günlük olduğunda çağırdı topuk kanı vs için 40ına gelin dedi kilo alımına bakması gerekiyor diye şüphe duydum bende teşekkür ederim