ueums Yigitoglum_2 Bilmiyorum ki hepsi öyle mi ama bilek kısımları kızarttı açıkcası daha uzun süre giyerse vurur diye düşünüyorum 210 lira para verdim ama bi tık pişman oldum. Vurmayan sandalet var mıdır onu da merak ettim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yigitoglum_2 Sanbe alacağım. İlk adım ayakkabısıda onu kullandım, hala spor ayakkabısını kullanıyorum her şeyi anatomik taban. Tabi internetten almayacağım her yer ačılsın avmden gidip alacağım
Oozzee Yigitoglum_2 tabi giyebiliyor. Vurma, su toplama olmuyor ama ben ayağına taş vs de gelmesin, daha rahat kullansın diye giydiriyorum çorap.
ikizerkekannesi Yigitoglum_2 [url=https://www.hizliresim.com/epw978j][img]https://i.hizliresim.com/epw978j.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/9j3fiys][img]https://i.hizliresim.com/9j3fiys.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/965zpce][img]https://i.hizliresim.com/965zpce.jpeg[/img][/url] Bunu aldım ben ayakta duruşu hoşuma gitti
ikizerkekannesi Yigitoglum_2 dışarda daha giymedik ama balkonda yürürken fln rahat ettiler birde yazın çorapsız giyilince kesmez yada bant kısımları terletmez diye düşündüm
Vlns Yigitoglum_2 benim Nike sandaletler çok hoşuma gidiyor . Kullanan varsa yorum yaparsa çok sevinirim
Ultraslan40 Vlns İgor kullanan tanıdıklarım hep ayağı terlettiğini rahatsız ettiğini söylediler, bir iki kişi değil genelde böyle bir duyum aldım o yüzden Nike tercih ettim, yumuşacık, elastik.