Linamommg Kızlar ıkı no almıstım az kaldı altı ayına dıye bugunde bır no bıtecek altı ayına gırmesıne 6 gun var bosa almım versem olurmundokunurmh bılgısı olan varmı
Linamommg Deletedmom_52 ıkı no var almıstım gecen az kaldı dıye altıncı ayına bır no elımde bugun bıtıyor maması ıkı no mama versem bır no almasam dedım kuzum