Selam arkadaşlar Doğum yapalı 3 ay oldu geçen ayda kanamam vardı 6 gün sürdü çok aşırı bş kanamaydı şimdi gene yakın tarihle kanamam başladı sanırım adet oluyorum ve aşırı ağrım var Sezeryan Doğum yaptım regl sancısı ile dikişlerim yanıyor bu durumda ben yapabilirim ağrımı azaltmak için parol ve minıset dışında