mutlubakla Arkadaşlar merhaba 🌺 yine mevsimi geldi her yer arı oldu, benim alerjim var. Balkona çıkmaya korkuyorum sürekli arı geliyor. Evi bahçeli veya balkonlu olanlar nasıl korunuyorsunuz acaba?
Sumeyra87 Bizim kedilerinde korkulu belasi.gerci kediler degilde ben korkuyorum onlar icin.isirinca sisiriyor malum.yemeye falan calisirlarsa allah korusun diye korkuyorum.bende deniyim bu kahve isini ne kadar sure etkisi okuyirki acaba
mutlubakla Teşekkür ederim 🌸 kahve yakmayı deneyeceğim, yanabilen bir şey olduğunu bilmiyordum şaşırdım umarım işe yarar