Furug Mom084 benim cildim inanilmaz gicik ya 😀 hamilelikte hep yag kullandim ama dogumdan sonra adeta degisti vucudum bacaklarda yaralae hassasiyetler falan basladi🤷♀️
Woody Furug Neutrogena hydro boost serısınden çok memnunum Bir de aloevera alıp banyo sonrası onu surebilirsiniz alerji yapmazsa
Woody Furug deneyin memnun kalırsınız bence bu seriden Benim de cildim kupkuru Sürünce ferahlıyorum resmen Kime söylediysem sevdi😀😀
Mom084 Furug bı araştır bakalım belki MEB’in kalırsın eşimin şu sakallarijin kısmı çok kuruyordu o çok kullandı benim de burun üstü çok kuruyor düzenli sürdüm kurumam bitti hani makyaj yapınca ne beyaz beyal beellinoluyordu bende farmasininkini kullanıyorum da memnunum
VetNur Benim oglumda 3 buçuk aylık. Giderek dahada kötüleşiyor. Yanakları sanki yanık gibi. Mustela kullandedi dr. Yeni başladık ama daha bi düzelme yok
Minik_Hanim Furug ben de gecen benzer bi post acmistim dr lar cerave oneriyolarmis, yorumları da iyi. 2 gun önce aldim gelsin diye bekliyorum bayram girdi araya :( La roche son cikan seriyi kullandim ama anlik cozum oldu benim için kalici olmadi..
Minik_Hanim Furug ben yuzum için aldim kapaklı sikmali olandan aldim. Aciklamalari okuyup sectim, pompalilar temizleme jeli diye kaldi aklimda ama emin diilim..