Benim kızın gece uykuları mis gibiydi ya çok özlüyorum o hallerini. 9 a doğru yatırıyorum sabaha kadar 15 kere ye yakın uyanıyor ya çıldırıcam . Tam uyucam ağlıyor bida uyutuyorum tam ben de yatıyorum dalıcam hoppa bida ağlayarak uyanıyor. Hani dönmesi falan da yok kendini uyandırıyor desem anlayamadım valla 😩