Synmannesi ilk kez katı gıda veridğinizde öğürme kusma refleksi normal. Ama sizde farkediceksiniz o besine alıştıkça öğürme kısmı tamamen kalkıcak. Bende çok zor geçtim parmak gıdalar ya boğulursa korkusu deli ediyordu beni. Birgün yanımda eltim varken cesaret ettim baktım ki yutamatacağı besinleri öğürüp çıkartıyor bir süre sonra öğürmeleri bıraktı artık yiyiyor tabi ben cesaret edip parçaları daha büyütemedim 🤦♀️ Ama kahvaltıda zeyninini peynirini bölüp önüne koyunca kendi yiyiyor.