Anneler 3hafta önce bebeğim büyük tuvaletini yapamadı birgün çok ağladı doktora gittik doktor kabız olmuş dedi ikinmaktan popo çatlağı var dedi krem yazdı kilo az almış dedi mama yazdı bebeğim tuvaletini kesik kesik yapıyordu büyüğünü yapıyordu ama kendini sıkıyor sonra rahatsızlandı acile götürdük orada da gazı var dedi bağırsak ilacı verdi birde yolladı eve çocuğumun ağrısı geçmedi haftasonu özele gittik oradada gazı var masaj yap dedi yolladılar bebeğimin ertesi gün ateşi çıktı 39a evin yakınında özel var koştum oraya tahlil yaptılar ultrason falan fitil verdiler ateşini düşürdük enfeksiyon sar çocuğun dedi hemen araştırmaya götürün dedi doktor tuvaletini yapmıyordu araştırmaya gittik tahlil falan antibiyotik verdi doktor çok ilgilendi 3gun sonra gelin dedi acile enfeksiyonu temizlenmiş devam edin 1 hafta dedi gene büyüğünü yaparken acı çekiyor ama sıvı yapıyor sünnet dediler sünnet ettirdik tuvalet işini çözdük şimdi karnı sert büyüğünü yaparken ağlıyor tuvaletini yapıyor rahatlıyor ne yapicam şaşırdım yardım edin popo çatlağı neler yaptınız