Geylani canım doğum kilosuna göre bebeğinizin kilosu gayet iyi bence ben de 2480 ile doğum yaptım ilk iki ay mama+ anne sütü 3. Ay sadece Anne sütü ile 4800 olabildik bu ay 3 aylığız. Evet belki bebeklerimiz aydaşlarına göre düşük kiloda ama zaten doğum kilosu düşük bebek için bizimkilerin kilosu gayet normal. Bence anne sütü veriyorsan hiç mama işine girme zaten aylık kilo alımı sıkıntılı olursa doktorun söyler başlarsın ama bence su an için mama verip de hiç biberona alıştırma bebeğini.