Merhaba anneler ben bebeğimin kolik olduğunu düşünüyorum hergün aynı saatte başlar 4 saat ağlar sürekli ıkınır sürekli gaz çıkarmay çalışır uykurkende uyumazken, gaz için herşeyi yapıyorum bende dikkat ediyorum yiyceklerime anason kimyon rezene içiyorum içiriyorum damlalar kullanıyorum filan AMA bebeğim doğduğundan beri püskürtme tarzında kakasını yapıyo ve günde 8 kez filan acaba laktoz intoleransımı yaşıyor her emzirmede çırpınıyor memeyi istiyo reddetmiyo ama acı çekerek emiyo birde geçmeyen bir pişik altını 2 saatte bir alıyorum ama geçip tekrarlayan bi pişiği var intoleransta asitli oluyomuş kaka acaba bizimde mi derdimi bu? Yaşayanlar neler yapıyosunuz bu süreçte doktorunuz neler dedi nolur cevap yazın