Selinglr ayy insallah yaa
Teemo07 ek gıdaya başlayınca genelde bitiyor bizim 5 ayda geçmişti
Selinglr inş ya
Teemo07 hayırlı olsun sizinde beneğiniz 🌺
Seyma097- amin amin hepimizinki
Seyma097- reflü vardır belki
ruzzzzzz bilmiyorum ki
Seyma097- bizimde öyleydi gaviscon ile geçti
Seyma097- fizyolojik reflu olabilir canim yada fazlasini atiyordur