zmerves Aldım ve pişman oldum, aslında pratik ama düşününce tencere içi de gayet pratik, annem bana almıştı tencere içi olanları kullandım ve keşke buharda pişirme makinası almasaydım dedim. Ki zaten belli bir zamandan sonra yemeklerini buharda pişirmeye de gerek kalmayacak şahsen ben makinayı 5 ay falan kullandım