Miracimmm bebegım 4 aylık bende zaman zaman düşünüyorum ve insanlar neyw göre ikinci çocuga karar veriyorlar anlamaya calısıyorum hani bunun bir sebebi varmımdogru zamanı varmı bence kişiye görw maddiyata göre vesaire değişiyor ikisini bir büyütme mantıklı geliyor kücügüde onanyetişssin ben büyügünü okula gönderieiken kücügüyle evde zaman harcamak istemem ikisini beraber götürüp aynı anda ilgilenmek isterim cnku birisi birinden geri kalırsa yaa biriyle ilgilwnirken digerini göZDen kacırıraam gibi kaygılarım var 6iarada 6 ay 1 sene bence iyi ya şimdi yada hiçbirzaman boyle düşünüyorum evet küccükken zor ama büyüdügünde cok güzel olur sizde düşünyorsanız tam zamanı bence bide zaten biri için sabahberken kalkmadır vesaire yasıyorsun yaa valla bana cocugun10 yasında trkrar cocuk sahıbı olmus insanlar tuhaf geliyor yeni dogan bebekle ılgılenmektenn10 yasndakımcocuk bence aksıyor ihtiyacları farklı ama denk olursa ihtiyacları aynı olur valla biri bir kokumda digeri diger kolumda onları okula götürüdügümü hayal ederim herşeyi birlikte yapabiliriz ozaman