Selam kızlar, benim kızım tam 2 aylık. Memeyi pek emmediğinden dolayı mama da veriyorum. Kızım doğduktan 2 hafta sonra Aptamil’e başladım. O günden bugüne hep kabız anca fitille çıkarabiliyor. Kendini çok fazla sıkıyor. Çevrem aptamil’den kaynaklı olduğunu söylüyor SMA’ mamayı çok öneriyorlar sizlerde kullanan var mı, kabızlık gaz problemi yaşadınız mı?