Mlkmhrrm Merhaba sevgili annişler öncelikle hepinize iyi bayramlar inşallah bir daha ki bayramları sevdiklerimizle geçiririz. Soruma gelecek olursak bebeğim haftaya 7 aylık olacak hala avent ultra soft 0 6 ay emzik kullanıyor 6 18 aylık olanı alacağım ama malum fiyatları uçmuş ve üretimi yok anladığım kadarı ile çok nadir satışı var heryerde yok burda okumuştum emzik değiştirince almayan bebekler varmış acaba air olana geçsem hata mı etmiş olurum sizlerin fikri nedir sizler nasıl yaptınız kafam çok karışık bu arada sadece uykuya geçişte alıyor sürekli gün içinde emmiyor
Babybloom Mlkmhrrm benim kızım 8 aylık oldu hala 06 ay kullanıyor. 618 ay büyük geldi sanırım ağzında çevirip hemen atıyor🙄
mutena Mlkmhrrm biz geçtik bi sorun olmadı sadece iki üç gün büyük olduğu için ağzından fırladı sonra alıştı zaten
Mlkmhrrm Woody yorumunuz için teşekkürler bende biliyorum denemeden bilinmeyeceğini sadcee bu konuda tecrübeli olan anneler neler yapmış onları merak ediyorum
Mlkmhrrm Omerinannesi342 teşekkür ederim öncelikle peki ağız yapısı ile ilgili şu ana kadar herhangi bir sorun yaşadınız mı beni en çok düşündüren değiştirmezsem ilerde sorun olur mu
Mlkmhrrm Babybloom yada sevmemiş olabilir mi acaba ilk başta tutana kadar bizimki de öyle yapıyordu🤭şimdi alıştığı düzen bozulursa diye düşünüyorum
ArasMom_34 senamiray ebebeği takip edin bende 1 ay önce 79 liraya alıp bulmuştum int bitmişti mağazındana almıştm
Woody Mlkmhrrm 6 18lerde stok bulmak zor malesef. Ebebekte stoga girmişti brn o zaman almıştım birkaö Paket.. Ayda 1 emzik değiştirilmesi gerektiği de düşününce başka sey denemek daha iyi bir seçenek sanırım
Omerinannesi342 Mlkmhrrm her emzikte olur diye düşünüyorum biraz oldu sanki ama çok fazla değil benim oğlum bağımlısı oldu yani sürekli ağzında öyle olmasa bir sorun olmazdı ama ilerde de tel taktırırım yapcak birşey yok büyüğünü emdiği zaman sanki değişmiyor mu yapısı 😂
Babybloom Mlkmhrrm belki de🤔ben de tommee tippee kullanıyordum, 6-18 için avent aldım. Farklı emzik sevmemiş olabilir tabi ama dönem dönem çıkartıp deneyeceğim yine de.
mutena Mlkmhrrm ultra air kullanıyoruz bizde zaten birbirine benziyor hava alma yeri degisikti sadece öyle hatırlıyorum
Mlkmhrrm bozobeydrk ultra soft kullanıyoruz oda kalmamış birde bebeğim erkek genel olarak kız bebek emzikleri var eşimde pembe pembe mi emecek diyo 🤭
Senemasilberen Mlkmhrrm biz tam 7.ayında değiştirmiştik ve sieek almıştı oğlum büyük olanı biz Air kullanıyoruz emzik aynı sadece hava yerleri değişik
Deletedmom0099 ben dolap uygulamasından almıştım kullanılmamış mağazadaki haliyle satıyodu baya uyguna gelmisti, oralara bi bakabilirsiniz kızımda önce almadı, önce küçüğü verip uykuya dalma sırasında büyüğü vererek alıştırdım sadece uyurken emzik istiyo zaten