Busegg teyzemler başı kapali, namaz kılan, kul hakkindan bahseden insanlar. Bu kapanmada 4 5 yere gezmeye gitmişler. Bir de dün annemle konuşurken bu hastalık bitmez demişler 😂😂😂
Biz de bu hastalık boyunca sadece anneme gidiyoruz bir de hastaneye kontrole ki hastaneye gittiğimiz zaman anneme gitmiyoruz belki hastalanmisizdir diye.
Bu kapanmada da evimizde oturduk :) ne diyeyim allah herkesi islah etsin