Mervehazl Merhabalar 3 bucuk aylik bebegim var.medicellde nevin hanima gidiyodum ama bebeğim kaka yapamiyo 2 aydir.deneme yanılma yöntemiyle gidiyo doktorum nemnun degilim 🤦 bi süt alerjisi dedi bi kolik dedi girip 5 dkka çıkıyoruz psikolojik yaklaşım yada ay ay gelisim hakkinda hic bi bilgi alamiyorum.beylikduzu buyukcekmece civari mesaj atinca ulasabilcegim bi doktor oneriniz varmi sevgili anneler.
OncedenGurme Mervehazl özel sağlık sigortanız var mı? Ender Yaman var Atirus iş merkezinde. Benim birçok tanıdığım ona gidiyor. Biz de 5 günlükken sarılıktan dolayı tanıştık kendisiyle. Çok memnunuz ama biraz yüksek ücreti malesef
Rose1221 Mervehazl ben Büyükçekmece kolan da Suat bey e gidiyorum çok ilgili ve sakin bir doktor memnun kalırsınız bence deneyin
Mervehazl Ennnna91 geç gördüm kusurs bakmayın ek gıdaya başlar başlamaz çözüldü,ve bi doktor buldum sivi gliserin enjekte ettim makattan karsisinda ikindim bebegimin gosterdim boyle yap diye,ek gidayla beraber o zamandan beri cok şükür sorun olmadi