nazlieylul oğlum 2 Kasım doğumlu, 37+6’da doğdu. O da sizinkiler gibi, uzun süre dik oturamıyor ama gün geçtikçe iyileşiyor Oturuşu-duruşu. Abisi onun gibiyken çok daha dik dururdu, hatırlıyorum, fiziki açıdan çok daha iyiydi. Ama hep söylerler; her bebek farklıdır. Takılmayın, zamanla oturuyor her şey.