Gozyaşi tıkanıklığı olsaydı dogdugunda hepp su gıbı akardı gozyası tıkanıklıgı degıl çapak olması normal cagla sıl akıyorsa enfeksıyondur. Benım 45 gunluk oglum doğdugunda akıtordu yapışp gozunu bıle acamıyodu dr cagla sıl dedı sıldım gecmedı çoğaldı enfeksıyon dedı damla verdı şukur azaldı akması