Bsrakmnhsn Merhabalar kızım 6 günlük daha 3 kez bezini açtığımda kan gördüm hemen hastaneye gittik idrar tahlili aldılar idrarında enfeksiyon çıktı bu durumu yaşayan var mı aranızda?
adelheid Bsrakmnhsn ah ne korkmuştum ilk gördüğümde damla gibi olmalı 😊 sakin korkmayın doktorum ilk zamanlarda annenin hormonunu alır kız çocuğunda gayet normal demişti.
dontsleppyunhappy Bsrakmnhsn ama bana doktorum annenden aldıgı hormonlardan dolayı kan gelebilir demişti. Hatta akıntı gelmişti. Bu durum bizden aldıgı hormonlardan dolayı oluyormuş.
Cerennnnnn Canım benim bebeğimde 3 günlüklen bezinde azda alsa kan görmüştüm doktorunu aradığımda beslenmesi az olmuş mama ile destekleyelim demişti bir kaç kez mama verdim sonra sütüm çoğaldı zaten bir daha görmedim allah şifa verdin sizede