green_love1 Merhaba anneler bebeğim dünden beri kakasını yaparken ağlıyor ıkınıyor ve kızarıyor, gün içinde 4 5 kere kakasını yapıyor sulu ve az biçimde acaba bu kabızlık mıdır değilse neden kakasını yaparken ağlıyor kıpkırmızı oluyor 😔
dml2703 green_love1 bağırsak kıvrımları oluştuğu için itmekte zorlanıyor bu acı çektiği anlamına gelmez karın kasları çok gelişmediği için ittiremiyor ve haliyle agliyor bağırsakların dolması da uzun sürüyor çünkü sadece sıvı ile dolduğu için aynı zamanda hava kabarcıkları gaz ve hepsi işin içinde o yüzden uzun sürüyor kaka yapmaları benim bebeğim de aynı küçük idrarında sıkıntı yok fakat büyüğü yaparken çok zorlanıyor bu saatlerce sürebiliyor çünkü şancı da çekiyor birlikte o yüzden telaş etme kabızlık değildir o 🤗
green_love1 dml2703 ayy teşekkür ederim o kadar kıvranıyor ki sonunda yapıyor bende öyle düşünmüştüm bir an önce büyümeleri dileğiyle 🌸♥️