Saadetberil Merhabalar bebek yağı kullanan var mı nasıl kullanılmalı ,her banyodan sonra kullanılmalı mı
prensinveannesininguncesi Saadetberil ben her banyodan sonra kullanıyorum masaj yaparak .Losyonda sürüyorum sonrasında
pogacayanakli_aylamm Saadetberil ben duş aldırmadan önce zeytinyağı sürüyorum 15 20 dakka öyle kalıyor. Sonra Dus aldırıyorum. Cildi kurumuyor
SweetPaw Saadetberil bebek yağı kullanımı pek önerilmiyor. İçerisindeki yağlar doğal değil sentetik olduğu için ciltte emilim göstermiyormus. Cilt üzerinde biriktiği için güzel nemlendiriyor gibi geliyor ama aslında emilemeyip gözenekleri tıkıyor. Bebek yağı yerine hakiki z.yagi veya hindistan cevizi yağı kullanabilirsiniz.