Aynı durumu geçen ay yaşamış biri olarak yazıyorum bunları, 33 haftalık doğum yaptım 20 gün küvezde kaldı yüzünü göremedim ilk başta olan sütüm azaldı ama kendimi zorladım, üzülmemeye çalıştım kavuşacağımız günü düşündüm, sonra bebeğim taburcu oldu eve geldi ve cok şükür sütüm düzeldi, lütfen günde 4 litreye yakın su iç, galactago damla aldım ben onun da faydasını gördüm. Bir de instagramda bir hemşirenin paylaştığı süt şelalesı tarifiini yaptım o da faydalı oldu. Azaldı diye düşünmeyin lütfen, hep cok sütüm var bebeğime yetiyor, evimize geldiğinde cok daha büyümüş olup sütümü içecek diyin 🙏 🌸 Allah kavuştursun ❤️