19 günlük bebeğim dünden beri gaz sancısı çekiyor biraz atıyor ama etki etmiyor. Rezene ve kimyon içtim. Ogluma masaj yaptım sıcak havlu koydum karnına ayak altına gaz damlası verdim hiç biri çözüm olmadı. Tecrübeli anneler başka ne yapabilirim araştırıyorum ama bebeğimin canı yanıyor içim acıyor