Fulyaa07 meme reddi diye düşündüm birde aşırı gazlı bir bebek kolikti doktora gittim ilaçlı mide filmi cekildi ve reflü teşhisi kondu reflüden ve gazdan dolayı rahatsız olduğu için kendini geri cekıyormus ama emmek istediği için de tekrar memeye gelıyodu.. emzirirken ara ara gazını cıkarıp tekrar koyun bir de tabi diğer belirtiler de önemli gazdan kıvranıyormu, ıkınıyor mu, kaldırıp gazını aldıgınızda üstten gazı cıkıp rahatlayıp tekrr emıyormu bunlara bakmanız lazım