sariKizim_akKizim Belden yukarı ateşi düşmüyor. Duş aldırdım, bez pansuman yapıyorum eklemlere yok düşmüyor özellikle kafası 40 derece oldu. Acile gittik kan aldılar bir şey çıkmadı gönderdiler. Test negatif
38eg sariKizim_akKizim 4 saat ara ile calpol ve dolven verebilirsiniz kızım 19 aylık covid atalattık ateş yaptı 3 gğn boyunca 4 saat ara ile calpol ve dolven verdim ateş olsun olmasın çok şükür olmadı hiç doktor ve eczacı arkadaşım demişti. Çok geçmiş olsun Allah iyiliğini versin inşallah🙏🏻
Kayracim sariKizim_akKizim 40 derece ateşi var eve nası yollarlar ? ateş düşürücü iğne ilaç fitil vermediler mi ? 40derece ateşe evde hiç bişey yapamazsınız şurup vermekten başka başka bir hastaneue gidin hemen havale mi geçirsin bebe
Kayracim sariKizim_akKizim tekrar gidin düşmüyor ateşi diye havale geçirirse evde ne yapacaksınız 🤷🏻♀️ Evde yapılacaklar belli duş aldırmak eklem yerlerini silmek üstünde ince şeyler olsun kalın kıyafetler giydirmeyin üstünü örtmeyin sürekli takip edin önüne su koyun suyla oynasın. Asla soğuk suyla duş aldırmayın ılık olsun ağlatmayın ağlamasına izin vermeyin.. bildiklerim bunlar burada bir kaç kere ayak altına limon sürüldüğünü okumuştum onu bi araştırın isterseniz
Meryemserdar Rabbim yardımcınız olsun 🤲 bişey yapmıyorlar hastanede benim oğlumda olmuştu o aylarda ilaç verip bekleyin diyorlar panik yapmayın biliyorum zor ama düzelicek inşallah 🤲