Ecemdefne hayırlı olsın güle güle büyütün 🥰 her çocuk beslenmesini kendi belirliyor ama genelinde yeni doğan bebekleri 2 saatte bir beslemeniz yeterli olacaktır süreyi uzatmayın ki sarılık yükselmesin, ağladıkları için de sürekli mama vermeyin zaten doyma hisleri yok sürekli mama içerler. Günde 4-5 çişli bez alıyorsanız doyuyorlardır 🧿