DenizAlpinannesii Arkadaşlar 22 günlük bebeğim var sürekli emdikten sonra hıçkırık tutuyor su vermek istemiyorum nasıl geçirebilirim bu hıçkırığı?
egeninanns DenizAlpinannesii ben emzirince de geçmiyordu . Alıştım artık 6. Aydayız hala kendi kendine geçmesini bekliyorum 🤷♀️
bozobeydrk DenizAlpinannesii benimkinin hala çok hıçkırığı oluyor. İlk doğduğu gün bile yarım saat hıçkırmıştı korkup hemşireyi çağırmıştık😄😄😄
DenizAlpinannesii Omom Derya35 egeninanns bozobeydrk kubrakurtaksoy hepinize teşekkür ederim arkadaşlar emzirdim geçti yeni anne olduğum için en ufak şeyde bile fazlasıyla korkuyorum hıçkırık krizine girince durmadan korktum fazlasıyla ☺️