Ay ne kadar şanslısınız ya vallahi ☺️ Oğlum 2 gün sonra tam 5 aylık oluyor gece 2 saattte bir uyanıyor. Son 1 aydır uykuları kötü, 4.ay atagıdır bitti gitti derken sanırım diş belirtileri geliyor. Geceler yenidoğan gibi 2 saatte bir emziriyorum. 4.ay atagı başlamadan tüm geceyi 2 beslenmeyle geçiriyorduk ne güzel günlerdi🤣🤣