arelinannesi1234 Arkadaşlar oğlum 2 aylik son günlerde sanki ağzına biberonu vermemisim gibi aranıyor halbuki koyuyorum ağzına ağzı boş gibi saldırıyor ya başlık mi küçük geliyor artık nedendir beslenemiyor
Esra3772 arelinannesi1234 biberon başlığı numarası küçüldüğünde benim bebeklerim de aynısını yapar, numarasını yükseltirim geçer 🙏🏻 Az gelince emmek istemiyorlar hele avent natural biberon kullanıyorsanız bizim gibi kesin ondandır 🤗
Zeynada Bebekler ilk 5aya yakın o aranma refleksini yaparmıs.bende doymadı sanardım.o refleks zamanla yok oluyor