Minikmercimek Kızlar merhaba 3 gün önce spinal sezaryen oldum hala ayağa kalktigimda basın ağrı gibi de değil yerinden çıkıca gibi oluyo dayanılmaz birşey kahve hic faysa etmedi napabilirim? Kaç gün sürer daha bu ?
Cerenimoo10 Minikmercimek merhaba geçmişolsun öncelikle. Aynısı bende de olmuştu şiddetli baş ve boyun ağrısı. Doğum uzmanım bana eczaneden vermidon almamı söylemişti. 2 gün içerisinde geçti.siz yinede doğum uzmanınıza danışın derim.