Kızlar, bebeğim memede sadece 6-7 dk falan kalıyor. Sonra uyuyo ve ağzını ne yaparsam yapayım açmıyor. Sizce doyuyor mudur. Tabi uyanıkken de yine aynı 5 dk falan. Huzursuzda olmuyo tabi ama bilemiyorum yinede. Gecede üç saatte bir emmek için uyanıyo. Oda 5 dk sonra tekrar uyuyo. Gazı olmazsa