Figen_2017 Evet canım benim ilk kızımda da vardı iki gözünün üstünde bide kaşının ortasında hatta bide ensesinde ama zamanla kayboluyor büyüdükçe görünmüyo. Şimdi 4 çubuk aylık bi kızım daha var aynı ablası gibi sizinki gibi yani ama hiç boş yere kendinizi üzmeyin geçiyo zamanla sağlıkları yerinde olsun da gerisi çok da önemli değil ALLAH hepimizin bebeğine sağlık, huzur, mutluluk versin inşallah😉😊