Cutebaby Alminam welcarede çok doğal eczacım onerdı kan damlasını da sekersız parabensız olanı tercıh edeceğim vakti gelince
Zeynocemre Sağlık ocagı verdi tera d3 aslında bende degistirsem mi die düsünüyorum??ama ne alsam hiç bilgim yok
damlahira Alminam 1 ölçek mamaya 30 cc su koyuyorsunuz sıcak su sıcaklığını ölçüp veriyorsunuz sadece mama mı veriyorsunuz
Elf Thesra ben suan farkettim benimkinde 1000ıu yazıyor eczacı eşime bunu vermiş bu ne demek oluyor biliyor musun Bebek için deyip aldı bir yanlıslık olmasın
Thesra Elf Ocean mı aldı oda ay ben onu hiç bilmiyorum bizimkisinde 400 yazıyor ama bebek için demişse sorun olcağını düşünmüyorum canım bir doktoruna yada sağlık ocağınızdaki hemşirenizi arayıp sorabilirsiniz
Peyote Elf ben daha önce wellcare kullandım ama fiyatı daha uygun olan ocean 400 e geçtim. İkisinin de içeriği temiz. 1000iu olan yetişkin dozu canım, hamileyken kullanmıştım ben. Bebekler için olan 400iu , devit 3 damlaya eş değer.
Mrvdfn [bilinmeyen] Banada doktor devit3 vermişti.cocuk karın agrısı ve gazdan duramadı ,huysuzdu ondan mı olmuştur acaba bende mi değiştirsem?
Elf Peyote canım ben de ocean aldım ama ecZacı bebek olduğunu bile bile 1000ıu vermiş şimdi arkadas 400 kullanıyorum yazınca aaa dedim benim ki neden öyle diye bir puf 3 damlaya eş değer yazıyor günlerdir bir puf şeklinde veriyorum inşallah bir şey olmamıstır😔😔
Peyote Elf kısa sürede bir sorun olacağını sanmıyorum. Bebeklerde doz aşım sınırı 1000di sanırım ama siz yine de 400e geçin derim. 1000 olanı da kendiniz kullanırsınız
Zeliha Ocean vitamin d3 kullaniyorm ben doktor verdi bana saglik.ocagida sordu kullaniyomusun diye evt dedim 12.de asisi var yenisini istiycem