Shs Oncelikle iyi bayrmlar..Kizim 5 aylik olucak. 2 gundur sesinde bir boğukluk var.Grip degil,öksürük yok,hiriltida yok.neyden olabilir.sesi boguk boguk geliyor. Bilemedim🤔
Buseilgnn Shs çok ağlıyor mu benim bebeğim de oldu kuzum ama sürekli ve sesli ağladığı için olmuştu doktora götürdük birkaç güne geçer dedi
Shs Buseilgnn hyr kolay kolay ağlamaz aslinda.ama sürekli biseyler söylüyor gibi bize sesleniyor ondan olabilirmi cok konustugu icin