Burciin durun şimdi birbirimizi anlamaya başlıyoruz 😂 diyelim ki elektrk tasarrufu yapmak istiyorum ki istyırum 4 aydır 300 tl altında fatura görmedik elektrikten 🥺 tasarruf yapıcam prizden çıkartabilirim kullanmak istediğimde tekrar takınca sıkıntı olmuyor yabni tak çıkar. Niye böyle salak sulak soruyorum onada açıklık getireyim 😂 teknolojiyle aram iyidir de aslında ama insan ürküyor çünkü su sebilim var onu bir kaç kere tak çıkar yaptım koku yaptı sıkıntı oldu falan aaa dedim bu soguk suyu kullanmak istiyosan bu 7 24 prizde kalacak makine sapıtıyor. O yüzden bunda da 7 24 elektriğe bağlı kalmalı mı kalmasa sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorum 😂