Gulsahhhh ilkgozagrimmmm bizde 3 aylıkken yaptırdık şuan 10 aylık bilmiyorum o zaman bile ilk gün hastaneden çıkınca eve gelip çığlık çığlığa ağlamıştı hala çıkmaz aklımdan o korkum şuan cesaret edemem herhalde o kadar hareketli ki altını bile değiştiremiyorum
Gulsahhhh ilkgozagrimmmm büyük ihtimal ilk gün vok pişman olucaksın ama 1 hafta içinde düzeliyor toparlıyor mutlaka Sünnet kilodu al bide bebeğine bağlı vok mu hareketli huysuz mu düzeni nasıl ama dediğim gibi ilk gün çok zor 1 hafta sonra herşey düzeliyor
squirrel20 ilkgozagrimmmm ben 12 günlükken sünnet yaptırdım bir haftada iyileşti 4 saatte bir calpol verdim 3. Günden sonra banyo yaptırdım.
RuzgarMommys 5.5 aylikken yaptirdim Simdi 9 aylik Şuan zor olurdu aşırı hareketli emekliyor yürümeye çalışıyor herşeyi anlıyor falan sıkıntı :( Ama 1 gün zorlancaksiniz sonra geciyor gerçekten bende korkuyordum baya da.
ilkgozagrimmmm Gulsahhhh Bebeğim emeklemiyor ama hareketli ve huysuz doğduğundan bu yana böyle. Pipi ucu darlığı var mecbur yaptırmamız lazım ama hastanede nasıl yaparlar bilmiyorum. Artık anlıyor kimsenin kucağına gitmez diye düşünüyorum 😔
RuzgarMommys ilkgozagrimmmm korkma canım 1 2 güne normale dönüyorlar onlar biz daha cok etkileniyoruz :/
PasaAnnesii ilkgozagrimmmm yarım saatlik bir iş zaten ilk gün pansuman li duruyor ertesi gün alıyorlar krem sürüyorsunuz 3 gün sadece krem sonra banyo krem birde calpol verdi doktor günde 2 yada 4 defa ver dedi yarım ölçek
Gulsahhhh ilkgozagrimmmm çok fazla düşkünlüğü olur sana ama 1 2 gün dayanırsın bol bol uyutmaya çalış bide
ilkgozagrimmmm PasaAnnesii Geçmiş olsun genel anestezi mi verdiler. Birde ne gibi işlemler oldu anlatmanız mümkün mü ?
PasaAnnesii ilkgozagrimmmm sadece o bölgeyi uyusturdular bacakları falan zaten hareketli o bölge uyuşuyor 15dk da çıktı sünnetten
PasaAnnesii ilkgozagrimmmm önce cerrah göründük sünnet için odaya çıkardılar orada uyusgurmak için götürdüm geri verdiler oğlumu 15 dk sonra sünnete aldılar 15 dk da çıktı pansumanliydi zaten şişti biraz ertesi gün pansuman çıkarmak için gittim doktor krem verdi hastanede sürdürdüm ilk gün sonra ki gün ben sürdüm 3 gün sonra banyo krem banyo krem dedi doktor büyük tuvaleti değmesin dedi sadece bide ağrısı için calpol verirsiniz dedi günde 2 yada 4 defa
ilkgozagrimmmm PasaAnnesii Burada genel anestezi yapıyorlar. Odaya onlarla gidecek ama nasıl durcak bilmiyorum 😔
ilkgozagrimmmm Gulsahhhh Ona razıyım. Sadece narkoz odasına başkasıyla giderken çok ağlar çok yabancılıyor. O an zor gelir sonra toparlanır inşallah 🤲😔