Kızlar merhaba bir aydan fazladır kalçamda ağrı vardı . Bacağıma kadar vuruyordu. Başlarda çok çok şiddetliydi ağrılarım . Ne oturtabiliyordum ne yatabiliyordum . Doktora gittim mr filmi çekti normla çıktı ama doktor iğne yerinde ağrı gözüküyor dedi . Yanlış yere vurulmadı ama çok ağrım var bacağım sızlıyor . Kalçamın üstüne oturunca ağrım tutuyor. Ne yapacağım bilmiyorum 🤷🏼♀️ doktor ilaç yazdı rahatlatır dedi ama tamamamen geçirmedi . Sizde aynı durumu yaşayan oldu mu ? Lütfen yardımcı olun. Demin yine yağ sürdüm nemlendirir diye ama ağrı girince çok sızlıyor diz kapağım kalçam falan